neděle 15. března 2015

Lehce psychedelická bábovka

Po bábovkových formách Nordic ware jsem pokukovala už hodně dlouho. Když jsem si ale chtěla některou koupit, nedokázala jsem se rozhodnout, kterou vybrat. Prostě se mi jich líbilo moc. Nakonec jsem si ji přála k vánocům a výběr nechala na jiných. Dostala jsem tuhle psychedelickou, že prý se ke mně prostě hodí. :-) Od vánoc to jsou už skoro tři měsíce a dneska jsem se konečně dostala k otestování. Dostala jsem trochu "vynadáno", že jsem na rodinnou minioslavu přinesla místo dortu "jen" bábovku. Ale jakou bábovku! 

Babovka Nordic ware



Moc jsem tentokrát neexperimentovala a použila recept, co byl přiložený u formy. Tentokrát mi šlo hlavně o efekt, ale výsledná bábovka byla celkem dobrá. Navíc její příprava je neskutečně rychlá a snadná. Nepřidávala jsem k základnímu receptu nic navíc, s naší rodinou je to těžký - jeden nejí rozinky, jeden oříšky, jeden tam nechce kakao, další kokos, ... Hrůza. Vy si do receptu můžete přidat, co vám chutná...

Recept:
Ingredience:
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek krupicového cukru
1 prášek do pečiva
3 vejce
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje

Postup:
Předehřejeme si troubu na 170°C. Formu na bábovku vymažeme a vysypeme.

Suché ingredience smícháme v misce, stačí metličkou, tak abychom prášek do pečiva rovnoměrně rozmíchali. Přidáme všechny mokré ingredience a metličkou (nebo šlehačem) zamícháme, tak aby vzniklo hladké těsto. Nalejeme do připravené formy a dáme na 60 minut péct.

Po hodině otestujeme špejlí, pokud ji vytáhneme a nejsou na ní žádné drobečky, je bábovka upečená. Necháme 10 minut stát ve formě a pak ji teprve vyklopíme. Necháme úplně vychladnout, pocukrujeme a můžeme podávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...