sobota 30. ledna 2016

Candy Crush dort

V lednu jsem trochu narychlo připravovala dort pro kamarádku. Tuším, že její maminka (pro kterou dort byl), bude asi fanoušek Candy Crush. Přemýšlet o tomhle dortu byla celkem zábava. Stáhla jsem si hru a "párkrát" si ji zahrála. (Po dokončení dortu jsem aplikaci radši z mobilu odinstalovala, zdálo se mi to trochu návykový.) :)

Rozhodla jsem se na dort dát i pár klasických hlášek ze hry. Na dortu bylo celkem 6 slov a jejich příprava mi zabrala skoro 5 hodin. Vyříznout papírovou šablonu, pak to vyříznout z fondánu, a to  pěkně písmenko po písmenku. No, příště už budu vědět, že to není úplná rychlovka. :) Na druhou stranu s výsledkem jsem spokojená a pro mě to určitě stálo za to. 

Candy Crush dort


Candy Crush dort

Ještě dodám, že uvnitř to byl snad nejčokoládovější dort, jaký je možný. Čokoládový korpus a čokoládový ganache.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...