pátek 30. září 2016

Zázvorovo-datlové tyčinky

Datlovo ořískové tyčinky a kuličky jsem na blogu už sdílela. Dělám si je pro sebe hodně často. Většinou improvizuju a používám, co doma zrovna mám. Jen dodržuju (víceméně) poměr oříšků a datlí kvůli konzistenci. Tahle verze mi ale natolik zachutnala, že si recept chci recept zapamatovat. Tak tady je. :)

Datlovo zazvorove tycinky




Recept:

Ingredience:
1 hrnek kešu oříšků
2 hrnky datlí
1 lžička zázvoru (nebo podle chuti)
1 lžíce kokosového oleje

Postup:
Do mixéru dáme oříšky a rozmixujeme. Postupně přidáváme datle a mixujeme, až máme lepivé těsto, které drží pohromadě. Na konec přidáme zázvor a kokosový olej a ještě chvíli mixujeme. Buď si vyválíme kuličky, nebo z těsta vytvoríme placku o tlouštce přibližně 1,5 cm, zabalíme do pečícího papíru a dáme do lednice chladit. Po hodině rozkrájíme na tyčinky.

Pozn.: Pokud máte hodně výkonný mixér, můžete samozřejmě mixovat vše dohromady od začátku. I když mám velmi dobrý food processor a určitě by si se vším poradil, osobně se mi zdá, že je lepší to dělat postupně a dosahuju tak pro mě příjemnější konzistence.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...