pondělí 22. července 2013

Krteček dělá ohňostroj

Strašně to utíká! Už je to rok, co jsem tu vítala Maxe Viléma miminkovskýma cupcakama. A o víkendu jsem připravovala dort k jeho prvním narozeninám. Zadání bylo jasné, musí to být dort s krtečkem.  A nebyl to ledajaký dort se svíčkou. Před časem Marcela objednala "prskavku" místo svíčky, takže tentokrát byl dort s pyrotechnikou. :-)

dort s krtečkem




Aby moh dort i Maxík, udělala jsem piškot, tvarohový krém a hodně ovoce. Použila jsem recept, který jsem dělala už například na Hello Kitty dort. Tentokrát jsem dělala 1,5 dávky do formy o velikosti 28 cm. Krému jsem udělala ještě víc a změnila jsem poměr ve prospěch tvarohu. Takže výsledek byly tenké placky piškotu, hodně tvarohový krém a spoustu ovoce uvnitř a nahoře.

dort s krtečkem


No, a abychom neměli sladkého málo, udělala Marcela zase skvělé kremrole, mňam, mňam, ... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...