úterý 8. listopadu 2011

Tvarohové řezy s hruškovými povidly

Na konci víkendu jsem doma měla něco málo zbytků po pečení koláčů - tvarohová náplň, hruškový povidla a drobenka. Takže jsem všechno pěkně navrstvila, ještě trochu něčeho přidala a upekla řezy. Byly překvapivě dobrý, takže bych si je někdy upekla znovu zcela úmyslně.


Ingredience:
Množství je podle toho, co jsem měla já a výsledek byl celkem pěkně vyvážený.

Na korpus:
150 g BeBe sušenek
2 lžíce cukru
80 g másla (rozpuštěné a trochu zchladlé)

Na tvarohovou náplň:
300 g tvarohu
1 vanilkový cukr
1 vejce
hrst rozinek

Povidla:
150 g hruškový povidla (bude to určitě chutnat dobře i s jinými povidly)

Na drobenku:
40 g hrubé mouky
20 g moučkového cukru
25 g másla (chladného, nakrájeného na malé kousky)

Postup:
Předehřejeme troubu na 180°C. Formu o velikosti 23x23 cm vyložíme pečícím papírem.
Rozdrobíme sušenky BeBe, přidáme cukr a přilijeme máslo. Promícháme tak, aby všechny drobky byly vlhké. Nasypeme do pekáče, rovnoměrně rozprostřeme a přitlačíme na dno formy. Dáme péct na cca 15 minut. Vyndáme a necháme trochu zchladnout.

Mezitím si připravíme další vrstvy. Tvaroh utřeme, aby byl jemný a krémový, přidáme vejce, cukr a rozinky a promícháme. Vytvoříme si drobenku z mouky, moučkového cukru a chladného másla. Na korpus rozetřeme tvarohovou náplň, na ni dáme hrušková povidla a navrch posypeme drobenkou.
Dáme péct do trouby na cca 45 minut. Vyndáme z trouby, necháme zchladnout a nějakou dobu odležet. Já měla řezy přes noc v lednici.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...