neděle 11. listopadu 2012

Brownies s brusinkama

Už je to dva týdny, napad sníh, přišla zima a já dostala chuť na něco pěkně čokoládovýho a hutnýho. Brownies. 

Brownies

Brownies je jedno z mých nejoblíbenějších dezertům. Mám ráda brownies, které jsou pořádně hořko-čokoládový, mazlavý a hutný. A i když už mám recepty, který mi fakt hodně chutnaly, tak většinou zkouším nové. Prošla jsem uložené recepty, vybrala jeden slibný a lehce ho upravila S výsledkem jsem byla spokojená. Určitě ho řadím mezi ty, které stojí za opakování. Tak tady je.

Recept:

Ingredience:
85 g másla 
225 g hořké čokolády 
150 g krupicového cukru
1 lžička vanilkového extraktu
2 vejce
35 g hladké mouky
100 g hořké čokolády nakrájené na malé kousky
100 g brusinek

Postup:
Předehřejeme si troubu na 180°C a formu o velikosti 22x22 cm vyložíme pečícím papírem.

Ve větším hrnci rozpustíme máslo. Přidáme čokoládu a mícháme, dokud se vše nerozpustí a nespojí. Sundáme z plotny a přidáme cukr a vanilkový extrakt. Po jednom zamícháme vejce. Přidáme mouku a metličkou energicky mícháme přibližně minutu. Výsledné těsto je hladké, lesklé a odlepuje se od stran misky. Vmícháme čokoládové kousky a brusinky (i brusinky krájím na malé kousíčky).

Těsto přendáme do připraveného plechu, uhladíme a dáme péct na cca 30 minut. Vyndáme z trouby a necháme vychladnout.

1 komentář:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...