úterý 27. listopadu 2012

The Daring Baker's Challenge - Perníčky

Listopadová výzva odvážných pekařů už byla laděná do vánočna. Měli jsme připravit alespoň jeden typ svátečního pečiva. Buď z dvanácti, které pro nás připravila Peta z Peta Eats, nebo jakýkoliv jiný. 




Na vánoční curkoví je podle mě zatím brzo a navíc si ho ještě užiju dost. Ale abych nebyla tak úplně mimo, zvolila jsem zdobené perníčky. Na vánoce jsme je doma téměř nikdy nedělali a ani teď je většinou nepeču.

Tak jsem tuhle výzvu pojala jako takový trénink ve zdobení perníčků bílkovou polevou. Chtěla jsem si vyzkoušet různé postupy zdobení, takže je z toho takový mišmaš různých stylů. Většinou to byly mé první pokusy, takže zdaleka nejsou tak dobré, jak bych si představovala, ale špatné to snad také není.


Holiday season is the time for sharing and Peta of Peta Eats is sharing a dozen cookies, some classics and some of her own, from all over the world with us.


Recept sem tentokrát dávat nebudu. Ten, co jsem zvolila není úplně ideální. Tak až se mi ho podaří správně dochutit, na blog ho přidám.



 


 





Před rokem jsem pekla - Citrónové a mandlové cupcakes

7 komentářů:

  1. Máš ich dokonalé! :-) Mne by sa nikdy nepodarilo ich takto krásne ozdobiť.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné!!! Jak děláte bílkovou polevu??? Takto se mi rovné linky ještě nikdy nepovedly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept je jednoduchy - na 1 bilek cca 200 g cukru (nekolikrat prosateho), do bilku cukr postupne pridavat, nez dosahneme pozadovane konzistence. Na polevani pouzivam pravidlo 10 vterin - to znamena, ze kdyz v misce polevou projedu treba nozem, priblizne za deset vterin se hladina vrati zpet do hladke podoby. Vetsinou tomu trochu pomaham lehkym tresenim nebo klepanim misky / pernicku.

      Vymazat
    2. Super!!! Moc děkuji, dnes jsem perníčky dělala i s polevou. Pravda, tak krásné jako ty Vaše nejsou, ale povedly se nad mé očekávání :-) Takže moc moc moc moc díky za rady!!!!

      Vymazat
    3. Neni zac, jsem rada, ze Vam to pomohlo. :-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...