sobota 27. dubna 2013

Květinový narozeninový dort

Za poslední tři týdny jsme měli už tři rodinné oslavy. Na tu první jsem od mámy dostala zadání "upeč jen něco malýho", tak jsem upekla "jen" cupcaky. A pak jsem od bratra dostala jsem vynadáno, že jsem je odbyla a neupekla dort. O týden později se bratr dokonce opovážil mi zavolat a zeptat se, jestli tentokrát dort upeču, nebo jestli ho má jet koupit. Chápete to! No nic, praštila jsem mu s telefonem a pokračovala v přípravě dortu. To má člověk z toho, že je moc rozmazluje. Ještě, že mě to baví. :-)

kvetinovy dort

Korpus dortu byl red velvet (recept najdete u mého narozeninového dortu) a krém byl z másla a Philadephie (dělala jsem ho na cupcaky, jen na dort ho bylo 4x tolik). Potažený a ozdobený byl fondánem.

kvetinovy dort
kvetinovy dort

3 komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...