neděle 23. října 2011

Řecký jogurt s pečenými hrozny

Jak jsem na blogu Dulche de Leche zahlídla dezert Pečené hrozno s řeckým jogurtem, hned jsem věděla, co budu mít o víkendu k snídani.


Aby to byla opravdu snídaně, prohodila jsem množství jogurtu a hroznů. Mám z toho tedy řecký jogurt s pečenými hrozny. Recept je strašně jednoduchý. Zatímco se hrozny pekly, já stačila provést svou ranní hygienu. Zbytek už je jen smíchání. K nedělní snídani jak dělaný. :-)

Ingredience:
Hroznové víno
Olivový olej
Hnědý cukr
Skořice
Špetka soli

Javorový sirup
Řecký jogurt

Postup:
Rozehřejeme troubu na cca 200°C.
Hrozny rozprostřeme na plechu, pokapeme olejem a posypeme cukrem, skořicí a solí. Dáme do trouby péct na 15 - 18 minut.
Do misky si dáme jogurt, na něj hrozny a lehce polijeme javorovým sirupem. Ideální je udělat několik vrstev.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...